Avira antivirus gratis udgave installere en video -tutorial

I denne video tutorial vil vi installere et gratis antivirus sammen.

Vi har valgt et gratis antivirus, som vi vil downloade, installere og opsætte sammen.I denne video tutorial har vi valgt at installere et avira antivirus, der er meget nemt for systemet, og som udfører opgaverne fra et antivirus rigtig godt.

I øjeblikket er denne antivirus i toppen af ​​brugernes præferencer, og efterlader mange lignende applikationer, såsom Avast, som beholdt en forældet grænseflade, og Avg gratis udgave, som i høj grad forbedrede grænsefladen, men unødigt komplicerede driften af ​​scanningsmotoren, hvilket gør den svært at det er computerens tur.

Denne udtalelse er strengt personlig, og du skal prøve alle produkterne for at træffe en informeret beslutning.

af Bogdan Pelu

ATTENTION

For din bekvemmelighed denne tutorial video er rumænsk og kan ses i fuld skærm (fuldskærm)

 


Relaterede Tutorials


Kommentarer

  1. adrian sagde han

    Jeg ved ikke noget om dette antivirus, jeg har et Norton antivirus, det er 2007, og jeg ved ikke hvor godt det er, men hvis du kan sige noget om det, er jeg ligeglad... og hvis du ønsker, jeg kan lave en video med dens installation, som jeg godt kender, til gengæld vil jeg også gerne vide om du kan lære mig at installere en nod32 til mit netværk, fordi den har en svag hest og jeg ved ikke hvordan at installere det...... mange tak

  2. admin sagde han

    Om Norton kan jeg med sikkerhed fortælle dig, at det optager mange ressourcer, og jeg afinstallerede det inden for en halv time efter installationen, og ærligt talt kan jeg ikke anbefale det til nogen.
    Men måske udgav de mere effektive versioner, hvorfor snakke nonsens?
    Apropos node 32, så kan jeg ærlig talt ikke holde det ud, det har en million indstillinger og kommunikerer ikke med pc-brugeren, men jeg vil prøve at tale med min ven boby for at se, om han vil lave en tutorial med Node 32.
    Hvis jeg ikke kan lide dette, betyder det ikke, at det ikke er godt, det er bare, at det ikke falder i min smag.

  3. admin sagde han

    Alt jeg kan sige om avira er, at det er et antivirus: GOD, GRATIS og LET AT BRUGE, men den har ikke en firewall og ekstra scanningsmotorer, men hvad angår antivirus-delen, så er den rigtig god.

  4. Lacra sagde han

    godt. tak for denne vejledning, fordi jeg havde brug for et antivirus, men jeg havde ikke penge til at købe det (jeg havde NOD32, og jeg var slet ikke tilfreds med det). Og tricket med revo er også interessant, jeg installerede også dette program og blev overrasket over, hvor mange filer der forbliver slettet, når du afinstallerer med programmet fra starten. Revo er fantastisk, plus det gør mange andre ting til gavn for systemet. Tak for alt, hvad du gør for begyndere som mig. Må du blive elsket .

  5. adrian sagde han

    ok mange tak, hvis det lykkes dig at tale med boby for at lave en tutorial med nod32 ville det være fedt…….. godt helbred?

  6. Hvis vi taler om nod32, er det bedstefaren, jeg bruger Eset Smart Security, det er bedre end nod32, det er også produceret af Eset, udover antivirus har det også antispyware, firewall, antispam, det spiser ikke meget Naturligvis kunne dem fra Eset komme med en mere moderne grænseflade og gøre indstillingerne mere tilgængelige og enklere, men ellers er det ok.

  7. Radu81 sagde han

    Dem fra Symantec udgav for nylig Norton Antivirus 2009, som bruger meget få ressourcer og opdaterer sig selv hvert 15. minut (det kaldes hurtige pulsopdateringer)...men stadig er avira bedst til at opdage virus, mens Kaspersky har den bedste desinfektion

  8. Jeg brugte avira premium, og det udløb for 2 uger siden, nu bruger jeg comodo, og jeg er tilfreds med det

  9. OviDyus sagde han

    meget cool bro
    Jeg har noget at lære
    du er den klogeste

  10. marius sagde han

    tak for vejledningen

  11. Olimpiu sagde han

    Hej Cristi, jeg har også et spørgsmål, hvad synes du om avira premium, ud fra hvad jeg fandt ud af, har den ikke en firewall, virker den med alarmzoner?

  12. Adrian sagde han

    @Olimpiu: Det er lige meget hvilket antivirus du kombinerer firewallen med, så længe antivirussen ikke er en del af en suite og ikke inkluderer en firewall! Se at vi har en tutorial om Zone Alarm eller COMODO, skriv Zone Alarm eller COMODO øverst i søgningen til højre og tryk enter...du finder tutorials!

  13. cristian sagde han

    Hej! dc kan ikke opdatere sig selv? Jeg starter opdateringen, den leder efter, hvad den leder efter, men på interfacet viser den, at den stadig ikke har gjort det. tak

  14. Adrian sagde han

    @cristian: Som du kan se, er denne avira gratis, og netop derfor har du ikke mange muligheder, inklusive den til at opgradere på efterspørgsel...han opgraderer sig selv, når han vil, for det er gratis, og det er målet. ..du har nogle begrænsninger for at få dig til at købe produktet ... lad det være, da det vil opgradere sig selv ... du vil se ... du kan ikke opgradere det efter behov, når du vil!

  15. cristian sagde han

    ms adrian

  16. cristian sagde han

    men selv efter 4 dage opdaterer den ikke sig selv?

  17. Adrian sagde han

    @cristian: Hvis du indstiller den til normal, opgraderer den ikke!!! Måske indstiller du den til opdateringstilstand – minimeret! Eller måske har du en firewall, der blokerer den... Gør firewallen til en regel for, at Avira stopper med at blokere den... Eller måske har du Windows-firewallen aktiv. Deaktiver den, som den er, det nytter ikke noget! For at deaktivere den skal du gå til kontrolpanelet og derefter til Firewall og vælge deaktiver firewall.

    • Camellia sagde han

      Du er meget klog! Du spiller og nogle gange tænker og forklarer du for hurtigt Hvor gerne vil jeg gerne "være dig" i mindst 30 minutter for at løse det, jeg skal lave og så... at være mig igen! Tak for rådet! Du er cool!

  18. danezu sagde han

    Dette antivirus er godt, ærligt talt har jeg ikke hørt om det før nu, men avira og zonealarm udgør et godt team efter min mening, vi har ikke haft nogen form for problemer med virus eller andre ting.

  19. Ciurlycu sagde han

    Hej.. Jeg ved ikke hvor dygtig du er, admin.. Jeg ved godt at jeg er et sted mellem begynder og øvet.. men ved at du tager fejl i UpDate-fasen (UpGrade.. hvordan kalder man det. .)

    forklaring:

    Jeg har brugt dette antivirus i mere end halvandet år.. og jeg bemærkede noget.. opdateringen er kun gyldig i en vis periode (jeg kender ikke den nøjagtige algoritme, fordi jeg kan se, at den nu er gyldig indtil 07.2010 ).. gendownloadet fra siden, geninstalleret... og den virker som ny.. Opdateringen SKAL virke hver gang du giver den manuelt.. i hvert fald for at sige, at der ikke er nogen nyere opdatering, end du har..

    bevis:

    Hjælp -> Om Avira.. -> Licensinformation: Licens gyldig indtil 01.07.2010

    Jeg opdagede dette, mens jeg forsøgte at opdatere manuelt, for i mere end 4 dage gjorde det det ikke af sig selv.. dette skete et sted i efteråret 2008 (hvis jeg husker rigtigt).. et eller andet sted var det specificeret, at jeg overskred perioden eller sådan noget..

    nu ved jeg ikke om det er Cristians problem.. men normalt laver Avira en opdatering hver dag (den gamle version åbnede endda et lille vindue, hvori det vises.. den nye åbner kun det kedelige reklamevindue)

    over & ud..

  20. Ciurlycu sagde han

    Jeg vender tilbage med en rettelse og undskylder strengheden.. Jeg kiggede nu i rapporterne.. det ser ud til, at opdateringerne ikke blev foretaget i perioden 25.03-30.03.. mine undskyldninger..

    Det betyder dog ikke, at "Avira er gratis, og netop derfor har du ikke mange muligheder, inklusive den at opgradere on demand" og især at den er "opgraderet" ;))

    MANUELLE OPDATERINGER kan laves.. (og kun i delen med opgradering vs. opdatering er der en lille sandsynlighed for, at jeg tager fejl.. eller måske ikke:P)

    over & ud..

  21. @Ciurlycu:
    Denne antivirus er så gratis som muligt, i stedet får du et stort banner som du skal lukke eller give ok, uanset hvad du vælger er det lige meget.
    Jeg synes, det er noget tåleligt.
    Med hensyn til opdateringerne ved jeg ikke, hvad jeg skal fortælle dig, fordi jeg ikke fik brugt det i lang tid.
    På grund af arten af ​​vores aktivitet er vi nødt til at installere og afinstallere en hel del software, og vi formår ikke at holde dem installeret i lang tid på pc'en for at kunne udtale.

  22. Adrian sagde han

    @Ciurlycu: Lad mig fortælle dig, hvad der er forskellen mellem opgradering og opdatering, vil du have? Update = opdaterer kun databasen og virussignaturerne!! Opgrader = selve programmet er opgraderet, dvs. hvis en ny version af Avira kom ud, opgraderer du, du havde avira 8, men avira 9 udkom for ikke så længe siden! Du skulle opgradere det manuelt, kun opdateringen gør det automatisk (den med signaturer for virus), men du skal lave opgraderingen manuelt!

  23. Bodybuilder sagde han

    Hvad synes du om Avast?

  24. dstefoglo65 sagde han

    Hej alle sammen Jeg har et problem med antivirus (avira antivirus classic) I et par dage har jeg ikke været i stand til at opdatere det, det ser ud til at det ikke kan oprette forbindelse til serveren. Internettet fungerer meget godt for mig. Når jeg trykker "start opdatering" den stopper op til omkring 14%, så får jeg en besked som "ingen forbindelse til internettet..." Jeg afinstallerede antivirus, genstartede, slettede derefter mappen C/PROGRAM FILER, geninstallerede igen, men det giver mig nøjagtig samme fejl. Venligst, hvis nogen har en ide om, hvad det kunne være, for at efterlade mig en besked, enten her eller på ID dstefoglo65 (på yahoo messenger). Tak skal du have.

  25. dstefoglo65 sagde han

    Jeg gjorde det! hurra!

  26. Alexandra sagde han

    Godt!
    Jeg har også et problem, og jeg ville have brug for din hjælp: for omkring en uge siden havde jeg problemer med noget spyware. En ven rådede mig til at installere SpyWare Doctor, og det hjalp mig. Efter at jeg slap af med spywaren, bemærkede jeg, at mit antivirusprogram var forsvundet (jeg har brugt Avira Free i flere år)...jeg troede måske jeg slettede Spyware Doctor, så jeg geninstallerede det. Det er her mit problem begynder. Selvom jeg geninstallerede det, starter antivirusprogrammet ikke længere 🙁 Jeg forsøgte at geninstallere det mange gange, nogle gange vises en genvej på min skærm, men hvis jeg prøver at åbne den, har den ingen handling. Hvad kan jeg sige, den åbner, når jeg tænder for computeren... Jeg forestiller mig, at dette sker fra vira akkumuleret i de sidste dage... Venligst, hvis du har nogen ide om, hvad der sker, så giv mig også nogle råd. Mange tak!

  27. moonwolfesss sagde han

    i præsentationsvideoen er der en ældre version af avira Jeg prøvede at følge dit råd, men installationen er anderledes med den nye version.
    mit spørgsmål er: er versionen god, er det normalt at opføre sig anderledes?Jeg venter på svar hurtigst muligt...hvis muligt. Jeg respekterer jer, I er seje.

  28. Adrian sagde han

    @moonwolfesss: tutorialen er lidt gammel siden da avira udgav en ny version af antivirus, nemlig Avira gratis version 9, den i tutorialen er version 8, generelt forblev indstillingerne de samme, kun at i 9 tilføjede de 2 eller 3 funktioner mere. ... Ja, det er normalt at 9'eren opfører sig anderledes end den i tutorialen!! Vi kan ikke lave en tutorial, hver gang et produkt udgiver en ny version, fordi der er software, der udgiver versioner meget ofte... og det ville betyde, at man fylder webstedet med kun tutorials for den software... grundlæggende forbliver indstillingerne de samme, der kommer kun nye funktioner, som du vil opdage, det er også godt at researche, at lære at prøve, ikke at vente på alt!!! "arbejd" lidt og udforsk softwaren selv, så den ikke bider dig!!!

  29. geo sagde han

    Jeg vil have dig til at vise os en demonstration af afinstallation af antivirus med Revo Uninstaller, for at narre nøglen (måske tager jeg fejl, men jeg tror, ​​at antivirus ikke kan afinstalleres fuldstændigt, som du siger med Revo Uninstaller, eller måske gør jeg' t forstår jeg ret godt.) Tak!!!

  30. Adrian sagde han

    @geo: Hvor bredt er dit browservindue? så snævert at du ikke læste hvad jeg skrev lige over dig, vel?Læs godt hvad jeg sagde præcis over dig så tykkere og måske bliver du oplyst... hvad siger du?

  31. Adrian sagde han

    @geo: Hvis du læser kommentarerne fra tutorialen med Revo, ville du blive oplyst!!! Se... den er taget med copy paste derfra specielt til dig, så du ikke ødelægger din mus mens du scroller og ikke trætter dig selv mere, mine damer, hold hånden væk fra at flytte musen

    Adrian
    23. maj 2009 kl. 18:18 Svar på denne kommentar

    @morisman: Hvis du ser på titlen på vejledningen nedenfor, står der med små bogstaver, når denne tutorial blev udgivet, på hvilket tidspunkt, fra dengang til i dag, revo udgav 5 versioner af softwaren!!! De har ændret deres funktionsmåde såvel som dem fra GhetRight! Det var noget, Boby opdagede, det er ikke en regel, du bekymrer dig meget om den, der bruger softwaren! På et tidspunkt kunne du faktisk afinstallere denne revo. Ved at afinstallere den og geninstallere softwaren, ville du stadig have en 30-dages prøveversion, sandsynligvis var Revo bedre dengang... alligevel, selv dengang var der ingen regel eller specifikation vedr. hvordan revo ville gøre dette eller ville være nyttigt til noget som dette, som jeg sagde, disse blev opdaget af Boby...

  32. Wolfyz sagde han

    Jeg prøvede at sætte det på en Mojopac, og det gav mig fejlen:
    Kørselsfejl: Virtual C++ Programfiler: Avira/AntivirDesktop/avscan.exe

  33. gus sagde han

    Du glemte at fortælle os, hvorfor du valgte brugerdefineret under installationen. kan du forklare

  34. @gus: Du skal også vide, at det er tilrådeligt at bruge den brugerdefinerede installationstilstand, så du ikke vågner op bagefter med den samme slags nonsens installeret på din computer (adware, spyware, værktøjslinje)

  35. Adrian sagde han

    @gus: Generelt er det godt at vælge brugerdefineret, når du installerer software, fordi nogle programmer tilføjer alle slags værktøjslinjer, addware, spyware (sjældent), og jeg tror ikke, du vil have dem... nogle programmer tilbyder dig også en masse ekstra " nonsens" til den respektive software, som du måske ikke vil have, fordi du aldrig vil bruge dem, hvis du kigger på de ældre tutorials på vores hjemmeside, vil du se, at det flere gange er blevet forklaret, hvorfor brugerdefinerede og ikke udtrykkelige!!! Jeg installerer aldrig programmerne i ekspresinstallationstilstand... men altid hvis jeg har muligheden vælger jeg "custom" netop for at fjerne og deaktivere de funktioner, genveje og addware, som den respektive software giver mig, og som jeg ikke gør. ønsker, jeg vil ikke have dem ...i nogen tid nu tilbyder al software også en værktøjslinje, hvis du installerer alle de værktøjslinjer, der tilbydes af Daemon Tools, Yahoo Messenger, CCleaner og resten af ​​de programmer, du vil installere, ved du hvordan vil din browser se ud? (firefox, internet explorer osv.) som et juletræ og med den "ramme" del, hvori billedet, hjemmesidesiden vises, meget lille!!!

  36. råbte Ovidius sagde han

    Jeg har en EEEPC 4g Surf med 900 Mhz på processoren og 2gb RAM (den blev opgraderet). Hvilken gratis antivirus anbefaler du? Jeg brugte avast indtil nu, fordi jeg ikke kendte til avira, men det æder mange ressourcer. Jeg har også Firewall fra Zone Alarm. Det er ok? Jeg ville gerne have installeret AVG, men jeg tror, ​​det ville være meget svært at flytte...

    PS: Gode tutorials.

  37. @råbte Ovidius: Når det kommer til ressourcer, er AVG mere gourmet, Avira free edition er perfekt til dig, dog ved jeg ikke hvordan EeePc'en vil bevæge sig, 900 Mhz er ikke ligefrem en god hastighed for en processor.
    Jeg tror, ​​at Asus EeePc ikke var designet til så høje krav, prøv at lade indstillingerne for sikkerhedsprogrammerne (firewall+antivirus) være lavere, det vil sige opgiv nogle funktioner for at spare nogle ressourcer.
    Jeg tror ikke engang du havde en mere passende løsning end Zone Alarm+Avira!

  38. Cornel sagde han

    Godaften, jeg undskylder for besværet, men jeg vil gerne spørge din mening om et problem.
    Jeg installerede en prøveversion af antivirus, det er AVIRA PREMIUM SECURITY SUITE, jeg var nysgerrig efter at se, hvordan den opfører sig, fordi jeg aldrig har prøvet den før, jeg scannede hele computeren, og den fandt den
    2 virus (jeg ved ikke, hvordan man kalder dem), som kaspersky internet security ikke havde fundet indtil da.
    Så langt så godt, men under en firewall penetrationstest med et program fra dine video tutorials kaldet leaktest, overraske firewallen er trængt ind.
    Jeg indtastede antivirusindstillingerne i online beskyttelse -> firewall -> sikkerhedsniveau og ændrede indstillingen fra
    højt på brugerdefineret, jeg prøvede igen med læktest og det trænger stadig ind i firewallen, jeg hævede det til det højeste på blok alle, og jeg kunne selvfølgelig ikke få adgang til nogen internetadresse.
    Mit spørgsmål er, hvor jeg kunne have lavet en fejl i nogle indstillinger, hvis det er firewallen, er den så svag (det er farligt at bruge den sådan, jeg er nybegynder i at bruge computeren - den er kun 2 år gammel) , jeg nævner også, at firewallen - i Windows er slået fra, og i kaspersky med de samme indstillinger blev firewallen ikke trængt ind i den læktest.
    Tak for din tålmodighed med at læse alt, måske gik jeg lidt langt med beskrivelsen, men jeg ville gerne være så tydelig som muligt.

  39. @Cornel: Hej, du skal vide, at det egentlig ikke er så simpelt at indstille et sikkerhedsprogram, selvom du har en "cursor", som du kan hæve sikkerhedsniveauet med, er jeg sikker på, at der er andre indstillinger, som du kan forbedre adfærden for firewall-den
    Vi vil også lave en tutorial til denne sikkerhedsløsning, men indtil da skal du grave lidt der.
    Ud fra det, du sagde i begyndelsen, ser det ud til, at Avira er bedre end Kaspersky, tingene er ikke så enkle, først og fremmest skelner verden ikke mellem en virus og en spyware, for folk er de alle vira.
    Vi vil forsøge at give nogle forklaringer i anledning af den første tutorial om sikkerhedsemner.

  40. costyn sagde han

    Jeg har brugt avira, siden jeg opdagede det. Softwaren er meget god, og jeg vil aldrig ændre den til et andet antivirus. Det er et godt team med alarmzoner, og jeg anbefaler det med glæde.

  41. Vlad sagde han

    Hej. Jeg havde også denne antivirus for en uge siden, jeg afinstallerede den, men jeg tror ikke, jeg afinstallerede den korrekt, nu når jeg vil geninstallere den, fortæller den mig, at programmet allerede eksisterer. Hvad skal jeg gøre... venligst hjælp mig!

  42. shark_of_tornado sagde han

    der sker noget, hvis jeg beholder den eksekverbare på min pc, og jeg allerede har en anden antivirus. Jeg beholder den eksekverbare, hvis der skulle ske noget med mit nuværende antivirus (avast)

  43. shark_of_tornado sagde han

    fra hvad jeg har læst, er den bedste antivirus KASPERSKY. men det er kun med en 30-dages prøveversion, hvis du vil have det gratis. så hvilken er bedre? AVIRA eller AVAST. aaaah. Jeg vil også sige, at jeg har en licens hos AVAST i 4 år!

  44. shark_of_tornado sagde han

    svar venligst 🙂

  45. @shark_of_tornado:
    Det er svært at sige, og meningerne vil altid være delte
    , det er bedst at bruge den, som du kommer bedre ud af det med, men hvis du stadig har avast-licensen, hvorfor så ikke bruge den
    Beslutningen er din

  46. shark_of_tornado sagde han

    god ide! Hvis jeg stadig har 4 års cesa-licens, får jeg så ikke gavn af det? /-)

  47. Sherar sagde han

    @shark_of_tornado:
    en avast-licens er meget nem at finde, hvis du søger lidt, og avira er i øjeblikket det bedste antivirus, især til at detektere virus. Jeg bruger personligt prøveversionen af ​​premium-sikkerhedspakken:

    Site for en 180-dages nøgle (jeg har 30, så nush hvis det virker):https://license.avira.com/en/promotion-8821dtghledngvzkrrqr (det er et https-sted, så det er sikkert og i + det er ikke piratkopiering...100% lovligt)

    Antivirus download site: http://www.avira.com/en/downloads/avira_premium_security_suite.html

    Jeg har ikke testet linkene for at se om de virker (det er sent)...prøv at se om du kan lide det mere end det simple (det har flere muligheder end de andre)

  48. CRISTIAN TM sagde han

    - HVIS DU OGSÅ KAN RYDDE MIG, HVAD MALWARES BETYDER, OG HVIS COMODO GØR DENNE TING, FORSTÅR ​​JEG FAKTISK AT DENNE MALWARE, HVIS DU HAR PÅ DIN COMPUTER, FORBRUGER DEN MANGE RESSOURCER OG SLUTTER DET DEN NEDSOMME? ?
    -VÆR VENLIG AT SVARE MIG-

    TAK

  49. Laurentiu sagde han

    mange tak :*

  50. shark_of_tornado sagde han

    Jeg har også et spørgsmål: har jeg beskyttelse på nettet, på IM, og registrerer det vira godt? (har det de samme fordele som avast?)

  51. shark_of_tornado sagde han

    Jeg henviser selvfølgelig til avira gratis udgave

  52. Adrian sagde han

    @shark_of_tornado: Selvfølgelig er det et dyrisk antivirus, og efter min mening bedre end Avast, men Avira scanner ikke IM-trafik!!! Men den har scanning i realtid, når du først har downloadet noget gennem yahoo messenger, og noget når din pc, scanner Avira det gennem realtidsbeskyttelse, når filen udføres eller flyttes, så du stadig ikke har nogen mulighed for at blive inficeret og Avast formodes at have scannet den, mens den downloadede, selvom den ikke er færdig med at downloade, scanner den hver bit, der downloades til pc'en gennem Chat-klienten

  53. shark_of_tornado sagde han

    Jeg installerede avira, det ser ud til at fungere godt! vi ses i fremtiden!

  54. Eugen sagde han

    Hej og tak for vejledningen. Den er fantastisk. Jeg bruger derhjemme, avira free version 9 og agnitum outpost free firewall, begge opfører sig perfekt. Det er et rigtig godt antivirus, som jeg anbefaler til alle, og sammen med en god firewall har optimal beskyttelse.

  55. Adrian Morosan sagde han

    Hej,

    Selvstudiet vedhæftet artiklen er faktisk for Acronis Disc Director.
    Jeg vil gerne se selvstudiet til Avira... hvis det er muligt. tak skal du have

  56. Cosmin sagde han

    Hvor er det fedt... det er Acronis...

  57. Ionut sagde han

    Se det er en fejl!!! Når jeg går til videoen for at se en tutorial om avira, viser den mig en tutorial om acronis!!!!

    • Jeg ved godt, det er ikke en fejl, vi trak vejledningen tilbage med vilje på grund af visningsfejl og kvalitetsproblemer.
      Kort sagt, den tutorial stiger ikke til det kvalitetsniveau, som videotutorial.ro har.
      Vi lover, at selvstudiet med Avira bliver lavet om så hurtigt som muligt.
      Tak, og vi venter på dig, i mellemtiden kan du se, at vi har andre tutorials om antivirusprogrammer.

  58. Cochin Ovidiu sagde han

    Hvorfor virker videovejledningen ikke på avira? Websiden kan ikke findes vises, og den er tom. på acronis????????????

    • Adrian sagde han

      For at besvare dette spørgsmål, kan du finde svaret lige over din kommentar sir, er det virkelig så svært at læse i det mindste de sidste 2 kommentarer før du poster??? Kan du virkelig godt lide at fylde kommentarfeltet med de samme spørgsmål og svar, det vil tage så lang tid, og det er så svært at få øjnene op for en tekst, der ligger præcis over din kommentar???

  59. gepeto sagde han

    Jeg leder efter, hvordan man installerer avira antivirus, og det viser mig en tutorial fra acronis hvorfor???

  60. Adrian sagde han

    gepeto: Jeg leder efter, hvordan man installerer avira antivirus, og det viser mig en tutorial fra acronis hvorfor???

    Selvstudiet blev fjernet for at blive lavet om, jeg synes ikke det er teknisk at installere Avira, især den gratis udgave!!! Næste, Næste, Næste og Afslut...

  61. Cochin Ovidiu sagde han

    i dag er det den 28. august, og jeg er ikke interesseret i avira installationen, men indstillingerne, hvorfor er det så svært at lave det om, jeg siger det var godt før jeg så det, kun at det blev gentaget ca. 2 gange.

  62. dumitru32 sagde han

    Jeg ved ikke hvorfor, men når jeg arbejder med IE, hopper Avira til en midlertidig fra IE, hvad kan det være?
    PS jeg bruger ikke IE, jeg ville bare lægge nogle sider i mine favoritter til min far... 😀

  63. Colombo sagde han

    med avira, selvom den opdaterer sig selv dagligt, vises den ud for "sidste opdatering" i en rød firkant med et udråbstegn, hvilket får mig til at tro, at der er noget galt. Skal jeg på en eller anden måde gå til indstillingerne? AVIRA ANTIVIR PERSONFRI ANTIVIRUS

  64. Jeg har et alvorligt problem!!!Jeg downloadede et spil, og jeg vågner op med en virus TR/Spy.409088.1 🙁 Jeg gav slettekommandoen til Avira. Jeg lukkede computeren, og jeg vågner igen med en advarsel: TR/Spy.409088.1 Og jeg gav den samme advarsel igen: TR/Spy.409088.1 🙁 Venligst, kan nogen hjælpe mig, jeg beder dig så hurtigt som muligt 🙁 🙁

  65. Francisc sagde han

    Haj: Jeg har et alvorligt problem!Jeg downloadede et spil, og jeg vågner op med en virus TR/Spy.409088.1 Jeg gav slettekommandoen til Avira. Jeg lukkede computeren, og jeg vågner igen med en advarsel: TR/Spy.409088.1 Og jeg gav den samme advarsel igen: TR/Spy.409088.1. Kan nogen hjælpe mig, jeg beder dig så hurtigt som muligt

    1) Download først Malwarebytes' Ant-Malware og/eller Superantispyware (de er gratis) og lav en "Fuld scanning". Hvis noget dukker op, skal du slette det. Hvis der ikke vises noget, er det en F/P af Avira antivirus.
    2) Avira - når Avira finder noget, er det godt først (efter vi har set, at det ikke er F/P) at sætte det i karantæne, og så slette det derfra.
    3) Det er muligt, at spillet er beskadiget og/eller inficeret, i så fald afinstallerer du spillet, og renser derefter pc'en med et "Cleaner"-program, som du har.
    4) Hvis problemet fortsætter, skal du gå ind i "Safe Mode" (genstart computeren og tryk på F8-tasten ved opstart) og scan igen med Malwarebytes' Ant-Malware og/eller Superantispyware og slet alt det "rod", der er resultatet af scanningen ( s). Her kan du også scanne med Avira samtidig.
    5) Bemærk i alle tilfælde, at hvis du har revner, keygens eller andre sådanne tricks, skal du ikke slette dem.

  66. Jeg løste det 🙂

  67. 1960 sagde han

    Hvordan nulstiller jeg Aviras interne ur, så det ser en ny geninstallation af det, som er udført på dags dato?
    Ethvert forsøg giver det samme resultat - det er installeret med samme tidligere dato.
    Jeg vil ikke gå i døgndrift, men hvordan kan det løses fra Avira, hvis det er muligt?
    Tak.

    • Francisc sagde han

      1960: Hvordan nulstiller jeg det interne ur i Avira, så det ser en ny geninstallation af det, som er udført på dagens dato? Hvert forsøg giver det samme resultat - det er installeret med samme tidligere dato. Jeg vil ikke gå til knogleuret, men hvordan kan det løses fra Avira, hvis det er muligt?Tak.  Cite mig

      Jeg forstår ikke rigtig dit spørgsmål. Men lad os se...
      - Hvilken Avira bruger du: Gratis, Premium eller Internetsikkerhed?
      - Hvis det handler om den Frie, nytter det ikke noget at gøre, som du siger. Du afinstallerer det, sletter registrene med et hjælpeprogram og geninstallerer.
      - Hvis du bruger nogen af ​​de to andre, som er mod betaling, kan du ikke. Sådan noget er der ikke. Og alligevel giver det ikke mening, du kan ikke narre de respektive programmer. Det kan du ikke, fordi det ikke giver mening fra producentens synspunkt (hvis du har en licens vil den være gyldig i den købte periode, og hvis du vil forlænge din periode ulovligt så... ved du, mukler). Hvis du mener en "Trial Reset", i tilfælde af Avira eksisterer den ikke rigtig.

      • 1960 sagde han

        Francisc: Jeg forstår ikke rigtig dit spørgsmål. Men lad os se...- Hvilken Avira bruger du: Gratis, Premium eller Internetsikkerhed?- Hvis det er den Gratis, nytter det ikke noget at gøre, hvad du siger. Du afinstallerer det, sletter registrene med et hjælpeprogram og geninstallerer.Cite mig

        Ja, undskyld, jeg har ikke angivet versionen.
        Freeware variant.
        Jeg ville være taknemmelig, hvis du kunne forklare mig mere detaljeret, hvad der præcist er slettet fra registrene, og hvad ville det værktøj være?
        Ikke alle er vidende om disse ting, ligesom ikke alle ved, hvordan man bruger en komparator eller et mikrometer.
        Men jeg er åben for enhver ny læring, selvom jeg ikke har gået i skole i lang tid.
        Så? Kommandoerne, softwaren?
        Registrene, da jeg ved, at de tilhører antivirusprogrammet, skal jeg så ikke slette andet?
        THX…

        • Francisc sagde han

          1960: Ja, undskyld, jeg har ikke specificeret versionen. Freeware-varianten. Jeg ville være taknemmelig, hvis du kunne forklare mig mere detaljeret, hvad der præcist er slettet fra registrene, og hvad ville det hjælpeværktøj være? Ikke alle er vidende om disse ting, som ikke alle kender, hvordan man bruger en komparator eller mikrometer. Men jeg er åben for enhver ny læring, selvom jeg ikke har været i skole i lang tid. Så? Kommandoerne, softwaren? Registreringerne, da jeg ved, de hører til antivirusprogrammet, skal jeg så ikke slette andet? Tak...  Cite mig

          Godt. Lad os forstå hinanden. For den gratis version:
          1) Installer Avira, sæt det op og scan og det er det. Der er ikke længere behov for at afinstallere for at forlænge licensen. Ved udløbet af licensperioden, fire uger før, forlænges licensen automatisk i en periode, som producenten bestemmer. I løbet af licensperioden vil både databasen og selve programmet blive opdateret (hvis relevant);
          2) Hvis du afinstallerer Avira, skal du:
          - gå ind i kontrolpanelet - Tilføj eller fjern programmer - og giv Avira Remove - derefter genstart;
          3) Efter afinstallation, for total rensning af registreringsdatabasen, brug RegCleaner.exe, som kan downloades fra deres hjemmeside under navnet Avira AntiVir RegistryCleaner (downloadstien er: "Avira.com" - Downloads - Værktøjer - Avira AntiVir RegistryCleaner);
          4) Slet det derefter med et registreringsværktøj (som du har installeret på din pc - f.eks. WinUtilities, CClener, Regcleaner osv.);
          5) Hvis du geninstallerer Avira Free, vil den vise dig samme installation og udløbsdato som ved den forrige installation (den skriver en kode i registreringsdatabasen, som du kun kan slette, hvis du er IT-ekspert eller geninstallerer Windows - jeg tror det er ikke tilfældet, og det er alligevel ikke vigtigt, om det stadig er gratis);
          6) Hvis du installerer/afinstallerer det 100 gange, vil programmet vise det samme med hensyn til data, men det påvirker ikke afviklingen af ​​programmet eller opdateringerne, uanset slutdatoen indtastet i "Avira Antivir Personal - Gratis Antivirus ... (dvs. udløbsdato).

  68. 1960 sagde han

    Francis:
    Inkonklusive.
    Avira Free version har en prøveperiode på et år.

    [IMG]http://i44.tinypic.com/34yd0zk.gif[/IMG]

    Hvad sker der efter 1. juli 2010 med denne avtivirus?

    Jeg er ligeglad med, hvordan det afinstalleres, alle børn undtagen IQ 2 ved, hvordan man afinstallerer et program.
    Jeg er interesseret i, at du tydeligt fortæller mig, hvad de registre hedder, som du siger, kun en specialist kender.
    Lad os være seriøse, hvis jeg bruger en måned i specialiseret software på reg. Jeg opdager dem.
    Men jeg ville undgå så meget unødvendigt arbejde, og jeg håbede, at nogen ville være så venlige at røbe denne lille hemmelighed for mig og andre.

    Så vidt jeg ved, kan jeg efter 1. juli 2010 ikke længere fortsætte med at bruge denne av, selvom jeg afinstallerer den og derefter geninstallerer den.
    Derfor bad jeg om en testet, smart software (fra den vi alle har på vores pc - lidt warez!) og de nøgler, der skal fjernes, direkte, med deres nøgler.
    Du ved, hvor mange gange jeg ringede til en "specialist" for at hjælpe mig med forklaringer, ramte jeg altid en personlig "firewall" hos ham.
    De er stærke, de ønsker ikke, at andre skal vide 0,1 % af det, de ved.
    Så jeg tog det på mig selv, og jeg lærte af mine fejl, og hvad jeg lærte og ved, gav jeg altid til andre, med detaljerede forklaringer, fordi jeg ved, hvor slemt det er ikke at blive hjulpet. Virkelig hjulpet.

    Tak for hjælp.
    Jeg vil prøve, hvad du siger i det andet punkt, selvom jeg ikke løser så meget.
    Jeg venter, måske, måske er der nogen, der tør sige noget.
    Kristus?

  69. 1960 sagde han

    Undskyld, ikke det du sagde i punkt to, men en del af det du sagde i punkt tre:

    Efter afinstallation skal du bruge RegCleaner.exe til total rensning af registreringsdatabasen

    • Francisc sagde han

      1960: Undskyld, ikke det du sagde i punkt to, men en del af det du sagde i punkt tre:  Cite mig

      Du tager fejl!!! Avira Free er gratis hele tiden, uden tidsbegrænsning!!! Det er også specificeret i tutorialen, og jeg har personligt brugt det i flere år. Enten har du ikke været opmærksom på, hvad jeg skrev, eller også taler vi ikke om det samme. Jeg omformulerer: Gratis-versionen fra Avira: DEN FORNYES AUTOMATISK FIRE UGER FØR TIDEN, DER VISES I PROGRAMMET UDLØB (i Avira-vinduet - fjerde linje (4) - Avira Antivir Personal - Gratis Antivirus 01.07.2010 - tydeligt skrevet på engelsk som: "Licensen vil automatisk blive forlænget og opdateret ca. 4 uger før udløb"). Hvad forstod du ikke?

  70. Francisc sagde han

    Lad være med at komme med dumme antagelser. Du er doven, eller du kan ikke læse, hvad der vises i det første vindue i Avira-programmet. Og jeg siger dig, hvis du ikke kan gøre det, kan du ikke engang finde optegnelserne i registrene. Vær sikker på det. Intet behov for en specialist! Du skal være opmærksom på, hvad ethvert program viser.

  71. Francisc sagde han

    Nogle gange har Adrian meget ret. Du er ikke engang i stand til at læse, hvad det program, du bruger, viser, endsige se en tutorial fra start til slut. Jeg var altid forstående, og selvom moderatorerne nogle gange blev vrede, forklarede jeg "babes" og henviste til andre sider for yderligere information. Jeg gjorde alt, hvad der var menneskeligt muligt for at færdiggøre oplysningerne i tutorials på en sådan måde, at det ville være forståeligt for alle.
    Efter 17 års IT føler jeg mig virkelig stødt over, at nogen modsiger mig på et indlysende og trivielt emne, med tydelig information vist selv inden for det pågældende program (Avira Free). Hvis jeg heller ikke ved det, så må jeg hellere sige mit job op!!!

    • Adrian sagde han

      Francisc: Nogle gange har Adrian meget ret. Du er ikke engang i stand til at læse, hvad det program, du bruger, viser, endsige se en tutorial fra start til slut. Jeg var altid forstående, og selvom moderatorerne nogle gange blev vrede, forklarede jeg "babes" og henviste til andre sider for yderligere information. Jeg gjorde alt, hvad der var menneskeligt muligt for at færdiggøre oplysningerne i tutorials på en sådan måde, at det ville være forståeligt for alle.
      Efter 17 års IT føler jeg mig virkelig stødt over, at nogen modsiger mig på et indlysende og trivielt emne, med tydelig information vist selv inden for det pågældende program (Avira Free). Hvis jeg heller ikke ved det, så må jeg hellere sige mit job op!!!  

      Bare rolig... lad ham sove... Jeg troede, at engelsk er et internationalt sprog, og at alle burde kunne det, men det ser ud til, at det er forbandet svært... Jeg forstår kun det EMO og rockere.

      • Francisc sagde han

        Adrian: Bare rolig... lad ham sove... Jeg troede, at engelsk er et internationalt sprog, og at alle burde kunne det, men det ser ud til, at det er forbandet svært... Jeg forstår kun det EMO og rockere.  Cite mig

        Ved, at nu forstår jeg dig udmærket.

  72. 1960 sagde han

    adrian

    Bare rolig... lad ham sove... Jeg troede, at engelsk er et internationalt sprog, og at alle burde kunne det, men det ser ud til, at det er forbandet svært... Jeg forstår kun det EMO og rockere.

    Bravo. Lad ham. eller lade være? adrian
    Jeg kan godt lide dit sprog.
    Jeg tror, ​​du taler til dine forældre på samme måde?
    Du bliver stor mand...

    Francisc :
    Tro mig, jeg har absolut aldrig set, hvad du giver mig som et citat på engelsk, ellers ville jeg ikke gide her.
    Så jeg undskylder for at spørge om hjælp, hvor jeg ikke ved det.
    Jeg sagde ikke, at du, IT-ist af uddannelse, ikke ved, hvad du taler om, jeg sagde, hvad jeg ikke ved.

    Angående dem her:

    ...
    Du er ikke engang i stand til at læse, hvad det program, du bruger, viser, endsige se en tutorial fra start til slut. Jeg var altid forstående, og selvom moderatorerne nogle gange blev vrede, forklarede jeg "babes" og henviste til andre sider for yderligere information. Jeg gjorde alt, hvad der var menneskeligt muligt for at færdiggøre oplysningerne i tutorials på en sådan måde, at det ville være forståeligt for alle.

    Er du sikker på dette, hvad mig angår?
    For at sige sådan noget skal du kende den person, du taler med.
    Jeg plejer at læse alt, som jeg gjorde her, ved at læse alle kommentarerne på denne side.
    Se, jeg missede en linje.
    Det sker også for andre.
    Tro mig, jeg er ikke en idiot fra det, der menes at være jordens navle, og som sagt, der er ting, jeg ikke ved, men jeg lærer dem.
    Hvis jeg ikke modtager hjælp, så fra de fejl, jeg laver på dette felt.
    Jeg har aldrig klikket på linje 4, i hovedvinduet sker opdateringen automatisk og er indstillet til at blive udført dagligt.
    Jeg bruger kun handlingerne fra position to og tre. 🙂

    Hvor svært var det at sætte et billede, hvad løser min uvidenhed?
    Eller link til billede, da jeg ser at billedet ikke vises, sat mellem tags?

    http://www.freeimagehosting.net/image.php?487e851c85.gif

    Relateret til en smart registreringssoftware, kan du give et eksempel som dette:
    Din Unistaler!

    Anyway, francisc, tak fordi du er tålmodig med en afon i IT.
    Du tog mit mod fra mig til at spørge om noget andet her, med den måde, den enkelte (adrian) kæmpede tilbage på.
    Intet problem, der er andre sider, hvor modbydelige ting som dem skrevet af ham ikke er tilladt, uanset hvor gammel personen er på det sted.
    Respekten er total og ikke påvirket af antallet af indlæg eller datoen for tilmelding.
    Jeg ønsker dig en god dag, selvfølgelig til dem, der fortjener det.
    Tillykke med de selvstudier, der er oprettet her, og mere.

    • Adrian sagde han

      1960: adrian
      Bravo. Lad ham. eller lade være? adrian
      Jeg kan godt lide dit sprog.
      Jeg tror, ​​du taler til dine forældre på samme måde?
      Du bliver stor mand...Francisc :
      Tro mig, jeg har absolut aldrig set, hvad du giver mig som et citat på engelsk, ellers ville jeg ikke gide her.
      Så jeg undskylder for at spørge om hjælp, hvor jeg ikke ved det.
      Jeg sagde ikke, at du, IT-ist af uddannelse, ikke ved, hvad du taler om, jeg sagde, hvad jeg ikke ved. Angående dem her:
      Er du sikker på dette, hvad mig angår?
      For at sige sådan noget skal du kende den person, du taler med.
      Jeg plejer at læse alt, som jeg gjorde her, ved at læse alle kommentarerne på denne side.
      Se, jeg missede en linje.
      Det sker også for andre.
      Tro mig, jeg er ikke en idiot fra det, der menes at være jordens navle, og som sagt, der er ting, jeg ikke ved, men jeg lærer dem.
      Hvis jeg ikke modtager hjælp, så fra de fejl, jeg laver på dette felt.
      Jeg har aldrig klikket på linje 4, i hovedvinduet sker opdateringen automatisk og er indstillet til at blive udført dagligt.
      Jeg bruger kun handlingerne fra position to og tre.
      Hvor svært var det at sætte et billede, hvad løser min uvidenhed?
      Eller link til billede, da jeg ser at billedet ikke vises, sat mellem tags?http://www.freeimagehosting.net/image.php?487e851c85.gifRelateret til en smart registreringssoftware, kan du give et eksempel som dette:
      Din Unistaler!Anyway, francisc, tak fordi du er tålmodig med en afon i IT.
      Du tog mit mod fra mig til at spørge om noget andet her, med den måde, den enkelte (adrian) kæmpede tilbage på.
      Intet problem, der er andre sider, hvor modbydelige ting som dem skrevet af ham ikke er tilladt, uanset hvor gammel personen er på det sted.
      Respekten er total og ikke påvirket af antallet af indlæg eller datoen for tilmelding.
      Jeg ønsker dig en god dag, selvfølgelig til dem, der fortjener det.
      Tillykke med de selvstudier, der er oprettet her, og mere.  

      Lille mund og ankelspil... som du også sagde... det passer dig ikke, gå til en anden side..., vores formål er ikke at uddanne dig eller at stikke dig i hovedet. Du kan meget nemt, hvis du ikke forstår eller ikke ved, hvordan du siger dette... lad være med at skændes med den, der ved, og modsige dig selv. Ellers bliver du forstået, hvis du siger "vent, jeg forstår det ikke, jeg ved ikke hvor jeg skal finde det du siger" og ellers bliver du forstået, når en som dig kommer som en orkan slået i hovedet og siger "det er ikke sandt sir... der er ikke sådan noget... jeg så det ...det er ikke sådan, det vises ikke) Lær at afsløre dit problem og så vil du blive respekteret og måske den der vil hjælpe dig vil have mere tålmodighed, hvis du indrømmer, at du er et træ i den og ikke begynder at modsige dig selv

    • Francisc sagde han

      1960: adrianBravo. Lad ham. eller lade være? adrianJeg kan godt lide dit sprog. Jeg tror også, det er sådan, du taler til dine forældre? Du er ved at blive stor mand...Francisc :Tro mig, jeg har absolut aldrig set, hvad du giver mig som et citat på engelsk, ellers ville jeg ikke gide her. Så jeg undskylder for at spørge om hjælp, hvor jeg ikke ved det. Jeg sagde ikke, at du , IT- Jeg er fra bandet, du ved ikke, hvad du taler om, jeg sagde, hvad jeg ikke ved Angående dem her: Er du sikker på dette, for så vidt angår mig? For at kunne sige sådan noget, skal du kende den person, du taler med. Jeg er vant til at læse alt, som jeg også gjorde her, læse alle kommentarerne på denne side. Se, jeg gik glip af en linje. Den det sker også for andre. Tro mig, jeg er ikke en idiot fra det, der menes at være jordens navle, og så som sagt er der ting, jeg ikke ved, men jeg lærer dem. Hvis jeg Jeg får ikke hjælp, så er det på grund af de fejl, jeg laver på dette område. Jeg har aldrig klikket på linje 4, i hovedvinduet, opdateringen gør det automatisk, og er indstillet til at gøre det dagligt. Jeg bruger kun handlingerne i plads to og tre. Hvor svært var det at sætte et billede, hvad løser min uvidenhed?Eller link til billede, fordi jeg ser at billedet ikke vises, sat mellem tags?http://www.freeimagehosting.net/image.php?487e851c85.gifRelateret til en smart registreringssoftware, kan du give et eksempel som dette:Din Unistaler!Anyway, francisc, tak fordi du var tålmodig med en afon inden for IT. Du tog modet til at spørge mig om noget andet her, med den måde, den enkelte (adrian) kæmpede tilbage på. Intet problem, der er andre sider, hvor modbydelige ting som dem skrevet af ham er ikke tilladt, uanset hvor gammel den enkelte er på det sted. Respekten er total og ikke påvirket af antallet af indlæg eller datoen for tilmelding. Jeg ønsker jer en god dag, dem der fortjener det, selvfølgelig. Tillykke med de selvstudier, der er oprettet her, og mere.  Cite mig

      Hvorfor skal jeg poste dit billede, når du har en video tutorial, hvor det er meget tydeligt forklaret, hvad dette program er "spist" med? Jeg forestillede mig ikke, at du ikke engang så denne tutorial. Du bliver fornærmet for ingenting. Brug et program (hvad det end er) og se ikke engang af nysgerrighed på, hvad det indeholder (i hvert fald i det første vindue)! Det forekommer mig absurd. Og alligevel bruger du Avira eller et hvilket som helst andet program for ingenting, hvis du ikke konfigurerer det korrekt.
      Og nu færdig med dette emne. Gør hvad du vil og hvad du ved.
      Held og lykke.

  73. 1960 sagde han

    For det du siger ovenfor...
    Du beviser for mig, hvilken karakter du har.
    Jeg tror ikke du læste alt hvad jeg skrev.
    Jeg sagde meget tydeligt, at jeg ikke er dygtig til sådanne ting.
    Men jeg lærer hurtigt, og samtidig hjælper jeg alle af hele mit hjerte, uden at være en fjols, med alt, hvad jeg kan, uden at brænde mig unødigt.
    Helt ærligt, jeg er ked af det, jeg siger det for anden gang, men det ser ud til, at du har nogle fikseringer. Når nogen siger noget andet end hvad du vil, så slå dem i munden.
    Hvis nogen i hverdagen tiltalte mig de ord, du skrev frækt

    Lille mund og spil med ankler

    , i næste øjeblik havde han en lille mund fuld af alt.
    Jeg troede, jeg havde lukket emnet, jeg forventede ikke et svar med iz de Ferentrari, fra din side.
    I livet bør du lære at være tålmodig, ikke at blive skoldet, når nogen støtter hans synspunkt, uanset hvor dumt det er.
    Hvis du er så irritabel og nervøs i virkeligheden, er det muligt, at nogen vil give dig et svar, der ikke er særlig behageligt.

    Så lad os afslutte denne historie én gang for alle, det nytter ikke noget at diskutere den yderligere. Den klogeste giver altid efter først.
    Jeg gentager til dig endnu en gang, til dig og til min uheldige ven:

    JEG ER UNDSKED AT OPREJSE DIG MED MIN UVIDENHED.

    Alt det bedste .

  74. 1960 sagde han

    Jeg er tilbage med en rettelse:
    Jeg forvekslede navnet, jeg troede Francis var forfatteren til denne besked, men det er helt forkert.
    Forfatteren er Adrian.
    Så jeg undskylder forvirringen.
    Teksten forbliver dog den samme, adressaten er Adrian.
    Mange undskyldninger, Francis. Jeg var virkelig overrasket over, at det sprog kom fra dig.

    BAFTA yderligere.

    • Adrian sagde han

      1960: Jeg er tilbage med en rettelse:
      Jeg forvekslede navnet, jeg troede Francis var forfatteren til denne besked, men det er helt forkert.
      Forfatteren er Adrian.
      Så jeg undskylder forvirringen.
      Teksten forbliver dog den samme, adressaten er Adrian.
      Mange undskyldninger, Francis. Jeg var virkelig overrasket over, at det sprog kom fra dig. Held og lykke.  

      Du er et knust stykke gryde, du er sandsynligvis fra den anden side af floden... hvor Rumænien er blevet efterladt og inficerer alt slemt. det skrives med "î" fra i, når "î" er i begyndelsen af ​​ordet og med "î" fra a (dvs. "â"), når "î" er i midten af ​​ordet eller hvor som helst. Således vil vi have rumænsk, ikke romani, så mange ord du skrev her med "î" fra i.

    • Francisc sagde han

      1960: Jeg er tilbage med en rettelse: Jeg forvekslede navnet, jeg troede, at francisc var forfatteren til denne besked, men det er helt forkert. Forfatteren er adrian. Så jeg undskylder forvirringen. Teksten forbliver dog den samme , da adressaten er adrian Mange undskyldninger, Franciscan Jeg var virkelig overrasket over, at det sprog kom fra dig. Held og lykke.  Cite mig

      Intet problem. Fejlen er menneskelig, ikke at rette den er negativ. Men lad os lade være. Du var ikke opmærksom, du så ikke tutorialen, du trak dig unødigt sammen. Efter jeg havde svaret dig, kunne du tjekke, om mine udsagn var sande, og hvis noget var uklart for dig, så spørg. Og jeg blev vred, fordi du uendeligt benægter noget åbenlyst og trivielt. Her handlede det ikke om, hvor meget IT-viden den ene eller den anden har, men om at tage informationen fra tutorialen eller fra indlæg (min eller andre). Det handlede om et enkelt klik på videotutorialen eller på Avira-programmet fra din pc, og det var det, du havde svaret. Men det gør du ikke, og det gør du ikke. Du skal vide, at forklaringerne på dette websted er til færdiggørelse og/eller debat om emnet for en videotutorial; der er ingen billeder, fordi der er billeder og talte ord.
      Og med hensyn til dine trusler, ved, at de efterlader mig kold. For det første er jeg ikke en bange fyr, og for det andet: "Jeg har noget at flygte fra" fra dem, der truer mig på den ene eller anden måde (og sådan tror jeg også Adrian er, hvis truslerne var rettet til ham) . Der er noget, der ikke passer dig, farvel.

  75. adrian sagde han

    Kan nogen fortælle mig, hvorfor mine antivirus-websider ikke åbner? Jeg indtastede også panda og avg, avira osv. og alle siger SERVER IKKE FUNDET, i stedet åbner ethvert andet sædvanligt websted uden problemer. Hvis nogen også kan hjælpe mig, ville det være fantastisk.

    • Francisc sagde han

      Kan nogen fortælle mig, hvorfor mine antivirus-websider ikke åbner? Jeg indtastede også panda og avg, avira osv. og alle siger SERVER IKKE FUNDET, i stedet åbner ethvert andet sædvanligt websted uden problemer. Hvis nogen også kan hjælpe mig, ville det være fantastisk.  Cite mig

      Først og fremmest hedder virussen Win32.Worm.Downadup, Win32\Conficker eller Win32\Kido afhængigt af antivirusproducenten, og hovedhandlingen er at blokere adgangen til antivirusproducenternes websteder eller dem, der indeholder ordene: virus, malware , rootkit osv.
      Opdateringen af ​​de installerede antivirusprogrammer er også blokeret.

      Gør dette:

      Til desinfektion skal du bruge dette arkiv: http://rapidshare.com/files/183106347/win3…dup_removal.zip.
      Jeg downloader det et sted på skrivebordet.
      Arkivet indeholder to mapper: Patches og værktøjer til fjernelse.

      Følg nedenstående trin for desinfektion:

      1. Åbn arkivet og naviger til mappen Patches. Afhængigt af det anvendte operativsystem skal du åbne mappen Windows Vista eller Windows XP og udpakke dens indhold til skrivebordet.
      2. Kør de udpakkede filer: WindowsXP-KB958644-x86-ENU.exe til Windows og henholdsvis Windows6.0-KB958644-x86.msu til Windows Vista.
      Genstart derefter pc'en.
      3. Deaktiver Systemgendannelse (højreklik på Denne computer, vælg Egenskaber. I det nye vindue skal du navigere til Systemgendannelse og markere Slå systemgendannelse fra på alle drev. Bekræft med OK i vinduet Egenskaber).
      4. Åbn det tidligere downloadede arkiv igen, og naviger til mappen Fjernelsesværktøjer. Vælg en af ​​de muligheder, du kan lide: BitDefender, F-Secure eller Kaspersky.

      a. For BitDefender skal du fortsætte som følger:

      Udpak og kør derefter filen Anti-Downadup-graphics.exe fra BitDefender-mappen.

      Tryk på Start-knappen og vent på, at desinfektionen er færdig.

      Tryk til sidst på Luk.

      b. For F-Secure skal du fortsætte som følger:

      Udpak filen f-downadup.exe til C:\

      Tryk på Start-knappen (i Windows), vælg Kør, og skriv kommandoen C:\f-downadup.exe -desinfect i boksen, der vises, og tryk på Enter.

      c. For Kaspersky skal du fortsætte som følger:

      Udpak og kør filen klwk.com i C:\. Vent på, at scanningsprocessen er færdig.

      Tryk på Start-knappen (i Windows), vælg Kør og skriv C:\klwk.com /s i boksen, der vises.

      Vent på, at processen med at scanne og slette infektionerne er afsluttet.

      Hvis desinfektion med et af ovenstående produkter ikke virker, så prøv det næste.
      Held og lykke!

      • adrian sagde han

        Først og fremmest hedder virussen Win32.Worm.Downadup, Win32\Conficker eller Win32\Kido afhængigt af antivirusproducenten, og hovedhandlingen er at blokere adgangen til antivirusproducenternes websteder eller dem, der indeholder ordene: virus, malware , rootkit osv.
        Opdateringen af ​​de installerede antivirusprogrammer er også blokeret Gør dette: Til desinfektion skal du bruge dette arkiv: http://rapidshare.com/files/183106347/win3…dup_removal.zip.
        Jeg downloader det et sted på skrivebordet.
        Arkivet indeholder to mapper: Patches og værktøjer til fjernelse. Følg nedenstående trin for desinfektion: 1. Åbn arkivet og naviger til mappen Patches. Afhængigt af det anvendte operativsystem skal du åbne mappen Windows Vista eller Windows XP og udpakke dens indhold til skrivebordet.
        2. Kør de udpakkede filer: WindowsXP-KB958644-x86-ENU.exe til Windows og henholdsvis Windows6.0-KB958644-x86.msu til Windows Vista.
        Genstart derefter pc'en.
        3. Deaktiver Systemgendannelse (højreklik på Denne computer, vælg Egenskaber. I det nye vindue skal du navigere til Systemgendannelse og markere Slå systemgendannelse fra på alle drev. Bekræft med OK i vinduet Egenskaber).
        4. Åbn det tidligere downloadede arkiv igen, og naviger til mappen Fjernelsesværktøjer. Vælg en af ​​de muligheder, du kan lide: BitDefender, F-Secure eller Kaspersky.a. For BitDefender, fortsæt som følger: Udpak og kør derefter Anti-Downadup-graphics.exe-filen fra BitDefender-mappen. Tryk på knappen Start og vent på, at desinfektionen afsluttes. Tryk til sidst på Luk.b. For F-Secure, fortsæt som følger: Udpak filen f-downadup.exe i C:\Tryk på Start-knappen (i Windows), vælg Kør og skriv kommandoen C:\f-downadup.exe i boksen, der vises. desinficer og tryk på Enter c. For Kaspersky skal du fortsætte som følger: Udpak og kør filen klwk.com i C:\. Vent på, at scanningsprocessen er færdig. Tryk på Start-knappen (i Windows), vælg Kør og skriv C:\klwk.com /s i boksen, der vises. Vent på, at processen med at scanne og slette infektionerne er afsluttet. desinfektion med et af ovenstående produkter virker ikke, prøv det næste.
        Held og lykke!  

        Mange tak, men jeg kan ikke downloade det arkiv du gav mig, jeg ved ikke om du vil fortælle mig hvordan .... Jeg prøvede, men jeg synes ikke det er godt, det downloadede noget med skiltet mozilla exe, men jeg kan åbne det, det giver en fejl * **denne applikation kunne ikke starte, fordi xul.dll ikke blev fundet. Geninstallation af applikationen kan løse dette problem*** Intelegema og du er nybegynder

    • Francisc sagde han

      Kan nogen fortælle mig, hvorfor mine antivirus-websider ikke åbner? Jeg indtastede også panda og avg, avira osv. og alle siger SERVER IKKE FUNDET, i stedet åbner ethvert andet sædvanligt websted uden problemer. Hvis nogen også kan hjælpe mig, ville det være fantastisk.  Cite mig

      Det tog, indtil mit indlæg blev modereret. Jeg håber, at disse værktøjer er nyttige for dig. Hvis du havde opdateret Windows, er det usandsynligt, at du var inficeret med denne forbandede virus, og du kunne fjerne den med det simple MRT (Microsoft Malicious Software Removal Tool) fra system 32. Det er meget stædigt. Det er ret svært at slippe af med ham. Kom tilbage med detaljer, så vi kan se, om du slap af med denne forbandede infektion eller ej.
      Bafta.

  76. dumitrescu mihai sagde han

    Hej! Om et par dage udløber mit anivirus (Avira Premium Security Suite, det var en gratis 90-dages prøveversion. Kan du også guide mig til at installere et nyt antivirus (jeg er nybegynder...), hvis jeg skulle være i stand til at installere anti-version Avira gratis i 6 måneder?
    Tak!

    • Francisc sagde han

      Se her:
      "hxxps://license.avira.com/da/promotion-hylm9fbv7chaxs8zbl83"
      (skift hxxps med https, indtast derefter via copy/paste-metoden i browserens søgevindue og klik på "søg")
      Det er et tilbud i 92 dage. Hvis det ikke virker, så giv mig en e-mailadresse, så jeg kan sende dig en licens, der er gyldig i 80 dage. Jeg fik den fra ovennævnte adresse, men jeg brugte den ikke (licensen begynder at være aktiv fra det øjeblik, jeg fik den)

    • Francisc sagde han

      Jeg glemte at nævne, at tilbuddet er for "Avira AntiVir Premium" og ikke for Avira Premium Security Suite.

    • Francisc sagde han

      Kom nu!!! At jeg var ked af det. Undskyld. Licensen er til Avira Premium Security Suite. Ignorer min anden kommentar (den er forkert).

      • dumitrescu mihai sagde han

        Okay! og hvordan kommer jeg videre? skal jeg forny det nuværende antivirus (udløber den 1. juli) og installere det nye antivirus?

        • Francisc sagde han

          dumitrescu mihai: Okay! og hvordan kommer jeg videre? skal jeg forny det nuværende antivirus (udløber den 1. juli) og installere det nye antivirus?

          Nå, hvorfor installere Avira Premium Security Suite igen? Du registrerer dig på dette websted: køn (Hr), Efternavn, Efternavn, Gyldig e-mailadresse, Land og klik på registrering. Om få sekunder skulle du modtage licensen (nøglen) via e-mail. Klik på Avira, fra hovedvinduet indtast Hjælp, derefter Licensstyring og indtast den nyligt opnåede licens.

        • Francisc sagde han

          dumitrescu mihai: Okay! og hvordan kommer jeg videre? skal jeg forny det nuværende antivirus (udløber den 1. juli) og installere det nye antivirus?

          I dag er jeg slet ikke opmærksom! Afslutning: hvorfor vente til 1. juli? Måske er tilbuddet i mellemtiden ikke længere gyldigt. Få den nye licens nu.

  77. Carmen sagde han

    Hej venner! Jeg har også et problem, jeg installerede Antiv Avira Premium 30 dage gratis, og 4 dage før udløbet af antivirusprogrammet købte jeg en 2-årig licens online. Problemet er, at antivirusprogrammet viser mig det udtryk, som det har udløbet, selvom det er aktivt. Jeg har ikke modtaget en e-mail fra dem om, at jeg har betalt for det. Mit spørgsmål er: hvornår vil de frigive min licens i 2 år? Jeg læste ovenfor, at jeg var nødt til at købe den 4 uger efter Nogen der ved kan også give mig et svar.De gav mig arket fra banken, da jeg modtog pengene.

  78. Silviu sagde han

    sall....min mening om avira antivirus er fremragende, fordi det er et fb antivirus og opfører sig som sådan;)

  79. costy sagde han

    Efter min mening er den bedste gratis antivirus avira gratis udgave

  80. sklipy sagde han

    Er der noget galt her? eller?? Titlen er Installing an Avira free edition antivirus - video tutorial og taler Cristi om Acronis? Adrian, vil du ikke se dem her? enten kan jeg ikke se godt mere eller har du sovet herinde?

    • AdrianGudus sagde han

      sklipy:
      Er der noget galt her? eller?? Titlen er Installing an Avira free edition antivirus - video tutorial og taler Cristi om Acronis? Adrian, vil du ikke se dem her? enten kan jeg ikke se godt mere eller har du sovet herinde?

      Skriv i søgefeltet: Avira AntiVir, download, installation og indstilling, indtast og du finder vejledningen.

  81. sklipy sagde han

    Tak, jeg fandt det.. Jeg skrev i avira-søgefeltet og fandt dette, det var derfor, jeg spurgte dig, hvad der er her? Tak alligevel for svaret

  82. ionut sagde han

    Hvad har udviklet sig siden den første tutorial!

Trackbacks

  1. [...] et højtydende system, men dem, der har mindre højtydende systemer, bør henvende sig til avira antivirus, som min kollega boby lavede en [...]

Sig din mening

*